ROTANACOFFEE

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ROTANACOFFEE

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

ROTANACOFFEE

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

4 مشترك

كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو

angel_sad
    angel_sad
    عضو متميز
    عضو متميز

انثى
    العذراء
    الدوله : 20092008
    نشاط العضو :
    كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو Left_bar_bleue50 / 10050 / 100كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو Right_bar_bleue

تشجيع كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو

مُساهمة من طرف angel_sad الأحد يناير 11, 2009 8:30 pm

بكلمة منك

بكلمه منك تنسينى اللى عدى وراح
    تخلينى احس بقيمة الايام تطمنى سنين قدام
    بكلمه منك تورينى اللى مش شايفاه
    تريحنى من الهم اللى انا شايلاه
    تعبشنى اللى مش عايشاه

كان فين هواك من بدرى يا حبيبى وكل ده فين
    انا من قبلك انا عايشه مع العايشين
    بكلم نفسى من الوحده بقالى سنين
    وانا فى ضيقتى مكنتش عارفه اشكى لمين
    ودلوقتى عرفت ابدأ حياتى منين

بكلمه منك عرفت دنيا معرفهاش
    عشان خاطرك بحب حاجات محبتهاش
    ولو تندهلى مستناش
    بكلمه منك لاقيت كل اللى مش لاقياه
    ولو فى حد زعلنى انا مسمحاه
    ولو فى جرح انا هنساه

ده الفيديو
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    MUWAFAQ
    عضو جديد
    عضو جديد

ذكر
    الدلو
    الدوله : IRAQ
    نشاط العضو :
    كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو Left_bar_bleue0 / 1000 / 100كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو Right_bar_bleue

تشجيع رد: كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو

مُساهمة من طرف MUWAFAQ الأربعاء يناير 21, 2009 10:36 am

مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووره ياملاك
    بعدالحب؟
    عضو جديد
    عضو جديد

انثى
    القوس
    الدوله : egypt
    نشاط العضو :
    كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو Left_bar_bleue0 / 1000 / 100كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو Right_bar_bleue

تشجيع رد: كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو

مُساهمة من طرف بعدالحب؟ الأربعاء يناير 21, 2009 11:06 pm

الاغنيه دى قديمه بس فعلا متتنسيش
    شرين اصلا كلها احساس
    مشكور اخى على الكلمات والفيديو
    angel_sad
    angel_sad
    عضو متميز
    عضو متميز

انثى
    العذراء
    نشاط العضو :
    كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو Left_bar_bleue50 / 10050 / 100كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو Right_bar_bleue

مُساهمة من طرف angel_sad الأحد يناير 25, 2009 2:48 pm

:oops:
    MUWAFAQ Exclamation Exclamation Exclamation Exclamationبعدالحب؟ Exclamation Exclamation

الاغنيه دى قديمه بس فعلا متتنسيش
    شرين اصلا كلها احساس
    مشكور اخى على الكلمات والفيديو

هو صحيح قديمه ولا تتنسي بس انا حبيت انزلها كده لاني عارفه في كتيييييييييييييييييييير ناس حبو بعض اهدو لبعض كلمات هالاغنيه
    شكرا على ردكم يا حلوييين Neutral
    montazar_adel
    عضو جديد
    عضو جديد

ذكر
    الجدي
    الدوله : السويد
    نشاط العضو :

علم بلدك : كلمات تجنن ولأول مرة اسمعها هالاغنيه بتجنن صوت واحساس وكلمات تهبل ادخل وشوف وحس + فيديو Female69

مُساهمة من طرف montazar_adel الجمعة فبراير 06, 2009 11:47 pm

مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور
    angel_sad
    angel_sad
    عضو متميز
    عضو متميز

انثى
    العذراء
    نشاط العضو :

مُساهمة من طرف angel_sad الجمعة فبراير 13, 2009 10:50 pm

:oops:

montazar_adel
    كتب:
    مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور
    ExclamationExclamationQuestion

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 20, 2024 3:33 am